Hier kan je terecht voor al je vragen!

Covid 19 Info

Eindelijk kan het weer. Een muziekfestival in eigen stad, conform alle RIVM richtlijnen! Hygiëne, veilige looproutes en 1,5 meter afstand staan hierbij voorop. Alle maatregelen en speciale voorwaarden voor een bezoek kun je nalezen op de speciale Covid-19 pagina.

Kaarten

Kaarten voor “In de Museumtuin” zijn alleen te koop via deze officiële website en te betalen via IDeal. Koop nooit kaarten via andere kanalen!
Je krijgt je geld volledig retour bij een regionale of nationale lockdown.
Het is mogelijk om een tafeltje voor 2 of 4 personen te boeken. Bij een 4-persoons tafel dienen alle personen uit hetzelfde huishouden te komen.
Door de unieke en intieme opstelling, heeft elk tafeltje een mooi uitzicht op het podium. Omdat er maximaal 240 mensen aanwezig zijn, zit je sowieso dichtbij. Het is dus helaas niet mogelijk je eigen tafeltje uit te kiezen. De vierpersoonstafels zijn hoge tafels en staan achter de tweepersoonstafels. 
Door de unieke en intieme opstelling, heeft elk tafeltje een mooi uitzicht op het podium. Maar hoe eerder je bent hoe dichter je bij het podium zit. De vierpersoonstafels zijn hoge tafels en staan achter de tweepersoonstafels. 
Vanwege de maatregelen rondom Covid- 19 en de beperkte ruimte is het niet mogelijk om 1-persoonstafels aan te bieden.
Enerzijds vanwege de mogelijk zwarthandel, daarnaast biedt het, net als bij restaurants, ook de mogelijkheid om alle bezoekers makkelijk te bereiken als zich problemen met Covid-19 voordoen. Voor het personaliseren zijn de volgende gegevens per persoon nodig: voornaam, achternaam, e-mailadres, geslacht en geboortedatum. Gebruik altijd de naam die op het identiteitsbewijs staat. Bij twijfel kan bij de ingang om het identiteitsbewijs gevraagd worden.

Personaliseren
Na het kopen van jouw kaarten zal je een bevestigingsmail ontvangen met een overzicht van de bestelling en  ontvang je een e-mail met het verzoek om je kaarten te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, krijg je de kaarten toegestuurd. In de bevestigingsmail vind je meer informatie over het personalisatie proces.

Voor elk kaartje moet je persoonlijke informatie invullen, zoals voor- en achternaam en het e-mailadres van degene die het evenement zal betreden. Ben je ervan bewust dat deze informatie uniek moet zijn voor ieder kaartje. Vul om deze reden de naam gelijk aan de naam op een geldig identiteitsbewijs (paspoort, ID kaart).

Na het invullen van deze informatie zal je een e-mail ontvangen met jouw gepersonaliseerde kaarten. Als je de kaarten niet binnen 24 uur ontvangen hebt, neem dan contact op met de klantenservice van PayLogic: Customer Service Paylogic.

Ik ben vergeten mijn kaarten te personaliseren, wat kan ik doen?
De personalisatie periode loopt door tijdens het evenement. Zoek in je mailbox op het onderwerp: ‘Belangrijk! Additionele informatie is benodigd voor uw bestelling’, de naam van het evenement of ‘Paylogic’. Middels deze e-mail is het mogelijk om je kaarten alsnog te personaliseren Je ontvangt je kaarten direct in je mail zodra je ze hebt gepersonaliseerd. Indien je na enkele minuten nog geen kaarten hebt ontvangen, neem dan contact op met de Paylogic Customer Service. Het kan zijn dat de mail met kaarten in je spamfolder zit.

Moet ik een identiteitsbewijs meenemen naar het evenement?
Ja, je bent wettelijk verplicht om je te kunnen identificeren. Voor het betreden van een evenement kan de beveiliging vragen om een identiteitsbewijs, zodat gecontroleerd kan worden of de naam overeenkomt met het gepersonaliseerde kaart. Houd er rekening mee dat een kopie van het identiteitsbewijs ongeldig is. De toegang tot het evenement kan geweigerd worden in het geval er een andere naam op het kaart staat. De waarde van het kaart zal dan niet terugbetaald worden.

In het geval je nog andere vragen hebt wat betreft de kaarten, kun je contact opnemen met de klantenservice van PayLogic via Customer Service Paylogic.

Ik moet de naam op het kaartje veranderen, wat kan ik doen?
Het is mogelijk om de naam dat op het kaartje staat te veranderen (omdat je iemand anders wil uitnodigen voor het evenement). Houd er rekening mee dat er per kaart een fee van €1,50 gevraagd wordt. Om deze reden is het belangrijk dat je jouw gegevens de eerste keer correct invoert.

Naamswijzigingen kunnen gedaan worden via de Paylogic Ticket transfer. Klik hier om de naam op je ticket te wijzigen. 

Het is mogelijk om de naam dat op het kaartje staat te veranderen (omdat je iemand anders wil uitnodigen voor het evenement). Houd er rekening mee dat er per kaart een fee van €1,50 gevraagd wordt. Om deze reden is het belangrijk dat je jouw gegevens de eerste keer correct invoert.

Naamswijzigingen kunnen gedaan worden via de Paylogic Ticket transfer. Klik hier om de naam op je ticket te wijzigen.

Nee, we nemen helaas geen kaarten retour.
Allereerst te gek dat je erbij bent! De bevestigingsmail is verstuurd door onze ticketingpartner Paylogic. Je kunt evt. in je inbox zoeken op ‘Paylogic’ om de kaarten terug te zoeken. Soms komen ze in de Spamfolder terecht, check daarom ook de Spambox.
Wanneer dit niet het geval is heb je bij het kopen van je kaarten een persoonlijk account aangemaakt in Paylogic. Hier kun je je aankoop ook altijd terugvinden. Je kunt op dit account inloggen via deze link. Mocht dit niet lukken (wachtwoord kwijt bijvoorbeeld), dan kun je contact opnemen met de servicedesk van Paylogic. Zij kunnen je verder helpen m.b.t. jouw Paylogic account en wachtwoord en het (opnieuw) opsturen van de kaarten.

Praktische informatie

Belangrijk om te weten, je krijgt je geld volledig retour bij een regionale of nationale lockdown.
Alle leeftijden zijn welkom, onder de 18 jaar is de begeleiding van een volwassene verplicht.
Op donderdag 3 september is er speciaal voor zakelijke gasten om een speciaal concert van Douwe Bob bij te wonen. Deze avond is uitverkocht.
Mindervaliden zijn uiteraard welkom. Er zijn geen speciale tickets hiervoor. Maar een reguliere ticket is voldoende.
We adviseren je met klem lopend, fietsend of met het OV te komen. Er is een fietsenstalling (gratis en bewaakt) op het Statenplein (onder de oude V&D). Kom je met de bus? Dan kun je het beste uitstappen bij de halte Centrum, vanaf daar is het nog een klein stukje lopen naar het Dordrechts Museum. Kom je toch met de auto?  Parkeergarage 3Vriendehof is op enkele minuten loopafstand van de Museumtuin.
Op donderdag en vrijdag opent de museumtuin om 17h00.  Op zaterdag voor het matinee-concert opent de museumtuin om 12h00, voor het avondconcert op zaterdagavond 17h30. Er is een voorprogramma en de hoofdact speelt max een uur. De avond is afgelopen om 22u. Het zaterdag matinee concert is afgelopen om 16:30u, zodat we nog genoeg tijd hebben voor het reinigen van de stoelen en tafels.
Een kwartier voor aanvang hoofdact sluit de entree. Op donderdag en vrijdag sluit de deur dus om 19.45 uur. Zaterdag matinee sluit 14.45 uur. Zaterdag avond sluit de deur om 19.45 uur. Je kunt daarna niet meer naar binnen met je ticket.

Eten & Drinken

Zeker! Eten en drinken wordt verzorgd door Art & Dining en zij zullen zorgen voor een uitgebreid aanbod aan drankjes en maaltijden. Eten is vooral al te bestellen via deze site onder het kopje ‘food’. Ook tijdens het concert kun je eten en drinken bestellen via een QR-code op je tafel. Scan deze met de camera van je telefoon, bestel je eten en drinken, betaal en je bestelling wordt gebracht! Je hoeft hiervoor geen app te downloaden.

Zeker! Eten en drinken wordt verzorgd door Art & Dining en zij zullen zorgen voor een uitgebreid aanbod aan drankjes en maaltijden. Eten is vooral al te bestellen via deze site onder het kopje ‘food’. Ook tijdens het concert kun je eten en drinken bestellen via een QR-code op je tafel. Scan deze met de camera van je telefoon, bestel je eten en drinken, betaal en je bestelling wordt gebracht! Je hoeft hiervoor geen app te downloaden. Betalen met cash is niet mogelijk. Tip: installeer internet bankieren op je telefoon.

Terrein

Het grootste gedeelte is gras. Dus hou hier rekening mee qua schoeisel bij slecht weer.
Zeker, elk tafeltje heeft een parasol of transparante paraplu’s. We raden bij (voorspelde) regen wel aan om een regenjas mee te nemen.
Anders dan je gewend bent, is in de museumtuin een zittende belevenis. Wil je extra comfortabel zitten? Dan mag je een klein kussentje meenemen.
Tuin Dordrechts Museum, Museumstraat 40, 3311 XP Dordrecht.
Omdat de e-tickets per tafeltje gaan, en niet per persoon, is het niet mogelijk om los van elkaar naar binnen te komen. Je dient dus echt per tafeltje je te melden bij de entree.
Betaald parkeren is mogelijk in parkeergarage Drievriendenhof.

Regels

Accreditatie-aanvragen en persinfo kan opgevraagd worden via de contact pagina op deze site. Let op ivm Covid-19 is er zeer beperkt ruimte voor een pers accreditatie.
De algemene voorwaarden vind je HIER
Het Privacy and Cookie statement vind je HIER
De huisregels lees je HIER

Partners & Sponsoren